100-წლიანი იუბილეს პომპეზურად აღნიშვნის შემდეგ, Gucci ახალ სარეკლამო კამპანიას წარმოგვიდგენს, რომელმაც ისეთი ვარსკვლავები და ბრენდის ერთგული გულშემატკივრები გააერთიანა, როგორებიც ჰარი სტაილსი, აკვაფინა, დაკოტა ჯონსონი, სერენა უილიამსი, სიენა მილერი და დაიან კიტონი არიან.
Gucci-ს საკულტო ჩანთების კამპანია ღამის შოუს პაროდიის სტილში წარსდგა, რომელსაც სული, რაღა თქმა უნდა ბრენდის კრეატიულმა დირექტორმა ალესანდრო მიკელემ ჩაჰბერა, თავად ღამის შოუს წამყვანად კი ჯეიმს კორდონი მოგვევლინა. კამპანიებში ცნობილმა ადამიანებმა, Gucci-ს ყველაზე ცნობილი ხელჩანთები წარადგინეს, მათ შორის იყო Dionysus და Jackie 1961-ის მოდელიც.
"ჩვენ დროში ვიმოგზაურეთ და იმ პერიოდში დავბრუნდით, როდესაც ღამის შოუები დიდი მოვლენა იყო, ამ ღამით კი მთავარ გმირად ჩანთა გვევლინება. ხშირ შემთხვევაში ეს ჩანთები გავლენიანი ქალების სახელებს ატარებენ, იმ ქალების, რომლებმაც ჩანთებს პიროვნულობა შემატეს" - განაცხადა ალესანდრომ ოფიციალურ განცხადებაში.
თითოეულ ვარსკვლავს და მის ხელთ არსებულ საკულტო ჩანთას პერსონალური ვიდეორგოლი მიეძღვნა, რომელშიც ცნობილი ადამიანები ორ სიტუაციაში - ეკრანებზე და მის მიღმა არიან წარმოდგენილი.
TPO, გელ-ლაქის ერთ-ერთი ინგრედიენტი, ევროკავშირში აკრძალული ნივთიერებების რიგს შეემატა. სალონებსა და მწარმოებლებს არსებული მარაგის განადგურება და უსაფრთხო ალტერნატივებზე გადასვლა დაევალათ. ნახეთ, რა არის TPO და რა ცვლილებებია მოსალოდნელი სილამაზის ინდუსტრიაში.
ქართველი მომღერალი, მოდელი და ტელეწამყვანი თიკა ფაცაცია მსმენელს 20-წლიანი შემოქმედებითი პაუზის შემდეგ უბრუნდება. 7 ივლისს, 18:30 საათზე, „კავეა სითი მოლში“ მისი ახალი სიმღერისა და კლიპის პრემიერა გაიმართება.