როდესაც საქმე ცნობილი ადამიანების სილამაზის რუტინებს ეხება, ხშირად საქმე ძვირდაღირებულ პროდუქტებთან გვაქვს, რაც ნამდვილად ძვირი სიამოვნებაა, თუმცა რამდენიმე საფეხურიან რუტინას იშვიათად მაგრამ მაინც გამოერევა ხოლმე ბიუჯეტური პროდუქტები და ყველამ კარგად ვიცით, რომ მასში თანხის ინვესტიცია ნამდვილად ღირს.
რამდენიმე დღის წინ, Euphoria-ს ვარსკვლავის სიდნი სვინის ღამის მოვლის რუტინა გავრცელდა. ვიდეოში 24 წლის მსახიობი სენსიტიური კანის მოვლის ტირუალს გვიზიარებდა და იმ პროდუქტებსაც გვაცნობდა, რომელიც ყველაზე მეტად უხდებოდა მისი სახის კანს. სიდნის ერთ-ერთი ფავორიტი პროდუქტი, სულ რაღაც 5$-იანი Vaseline-ის ვაზელინი გახლავთ.
როგორც მსახიობი აღნიშნავს, ის ამ პროდუქტს ორი დანიშნულებით: თვალის მაკიაჟის მოშორების დროს და აგრეთვე თვალის გარშემო დატენიანებისთვის იყენებს.
სიდნიმ მაყურებელს თინეიჯერობის გამოცდილებაც გაუზიარა და გაიხსენა, რომ ადრეულ წლებში Vaseline-ს წამწამების გაზრდის მიზნის იყენებდა, სწორედ მაშინ აღმოაჩინა, რომ ამ საოცრად ბიუჯეტურ პროდუქტს მაკიაჟის ნაზად მოშორებაც შეეძლო. მოგვიანები მსახიობის ცხოვრება კიდევ ერთხელ შეიცვალა, როდესაც პროდუქტს მეორე დანიშნულებაც უპოვა და ის თვალების გარშემო კანის დასატენიანებლად გამოიყენა.
ვაზელინის ჯადოსნური მოქმედების შესახებ აქტიურად საუბრობენ როგორც ქართველი, ასევე უცხოელი დერმატოლოგები თუ სქინქეარ გურუები. ამ ბიუჯეტური პროდუქტის ისტორია საუკუნეების წინ იწყება და მას შემდეგ აქტიურად გამოიყენება გამომშრალი კანის დატენიანებისთვის, ტენიანობის დაკარგვის პრევენციისთვის, კანის შეხორცებისთვის და სხვა მიზნებისთვის.
შეიძლება ითქვას, რომ ვაზელინმა დიდი დაბრუნება სილამაზის სამყაროში გასული წლიდან დაიწყო და TikTok-სა და Instagram-ის წყალობით ის ახალ მწვერვალებს იპყრობს.
ლოს-ანჯელესში გამართულ Academy Museum Gala 2025-ზე ჰოლივუდის წამყვანი მსახიობები და მოდის სახლები შეიკრიბნენ, რათა აღენიშნათ კინოს კულტურა და წარმოეჩინათ მაღალი მოდის თანამედროვე ტენდენციები.
TheDiary Concept House თბილისის შუაგულში მდებარე მულტიფუნქციური სივრცეა, სადაც ერთიანდება კონცეპტუალური მაღაზია, ყავის ბარი, ფოტო და ვიდეო სტუდია და ონლაინ ჟურნალი The Diary. აქ ტარდება ღონისძიებები, გამოფენები და ბრენდების პრეზენტაციები, ხელმისაწვდომია ქართული დიზაინის ნამუშევრები და სტუმრებს შეუძლიათ ისიამოვნონ ყავით ან ღვინით.
ევროკომისიამ საცალო პარტნიორებისთვის ფასების ფიქსირების გამო Gucci, Chloé და Loewe 157 მილიონი ევროს ოდენობით დააჯარიმა. ეს შემთხვევა ცხადყოფს, თუ როგორ ეჯახება ფუფუნების სამყაროს იმიჯის შენარჩუნება ბაზრის სამართლიანობის პრინციპებს და სად გადის ზღვარი ექსკლუზიურობასა და კანონის დარღვევას შორის.