The Diary-ის გუნდმა ერთი Beauty დღე ახალგაზრდა Make up არტისტთან და მოდელთან ელენე გოგავასთან ერთად გაატარა, რომელმაც ყოველდღიური Nude მაკიაჟის ტექნიკა გაგვანდო და თავისი რჩეული კოსმეტიკური ბრენდის პროდუქცია გაგვაცნო.
MESAUDA იტალიური ბრენდია, რომელიც მაღალი ხარისხითა და პროფესიონალური დეკორატიული კოსმეტიკის სრული სპექტრით გამოირჩევა. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ „მესაუდას“ ნაწარმი უსაფრთხოა, არ შეიცავს პარაბენებს, პარაფინებს და ცხოველურ უჯრედებს.
ამჯერად The Diary ულამაზესი ელენეს რჩეულ იმ კოსმეტიკურ საშუალებებს გაგაცნობთ, რომლებიც ტრენდული Nude ლუქის შესაქმნელად გამოგადგებათ.
#1 PERFECT SKIN - პრაიმერი
სახის პრაიმერი სახის კანის ზედაპირს სპეციალური სილიკონის საშუალებით ათანაბრებს და კანზე ერთგვარ ფუძეს ქმნის, რომელიც ნაკლოვანებებს და პიგმენტურ ლაქებს ფარავს. პრაიმერის გამოყენების შემდეგ კანის გლუვი და ხავერდოვანი ხდება.
Mesauda-ს ტონალური ფერების ფართო არჩევანით გამოირჩევა, აქვს შესანიშნავი დატენიანების ეფექტი და გათვლილია ყველა ტიპის კანზე. რაც ყველაზე მთავარია, ტონალურს 24 საათიანი დაფარვა აქვს.
თვალის ირგვლივ მარტივად დასატანი ფორმა პროდუქტის კარგად გადანაწილების საშუალებას იძლევა. მთავარი კი ისაა, ჩაბნელებული ადგილების ამოსანათებლად კორექტორის სულ რაღაც ერთი ხაზიც საკმარისია.
Mesauda-ს თვალის ჩრდილების პალიტრა მრავალფეროვანი ტონალობებით გამოირჩევა. გამოკვეთილი და პიგმენტური ფერები მთელი დღის განმავლობაში რჩება თვალზე და fresh ვიზუალს ინარჩუნებს.
კრემისებრი ბლაში, რომელსაც განსაკუთრებული ფერი აქვს, ძალიან მარტივად ნაწილდება სახის კანზე. ელენესთვის კი ბლაში მაკიაჟის გამოცოცხლების ერთ-ერთი მთავარი ხრიკია.
და ბოლოს, Nude ლუქის გამოსაცოცხლებლად შეგიძლიათ Mesauda-ს მკვეთრი ფერის მატის ტუჩსაცხი გამოიყენოთ, რომელიც თქვენს ტუჩებზე მანამ დარჩება, სანამ მის მოცილებას თავად არ გადაწყვეტთ.
ლოს-ანჯელესში გამართულ Academy Museum Gala 2025-ზე ჰოლივუდის წამყვანი მსახიობები და მოდის სახლები შეიკრიბნენ, რათა აღენიშნათ კინოს კულტურა და წარმოეჩინათ მაღალი მოდის თანამედროვე ტენდენციები.
TheDiary Concept House თბილისის შუაგულში მდებარე მულტიფუნქციური სივრცეა, სადაც ერთიანდება კონცეპტუალური მაღაზია, ყავის ბარი, ფოტო და ვიდეო სტუდია და ონლაინ ჟურნალი The Diary. აქ ტარდება ღონისძიებები, გამოფენები და ბრენდების პრეზენტაციები, ხელმისაწვდომია ქართული დიზაინის ნამუშევრები და სტუმრებს შეუძლიათ ისიამოვნონ ყავით ან ღვინით.
ევროკომისიამ საცალო პარტნიორებისთვის ფასების ფიქსირების გამო Gucci, Chloé და Loewe 157 მილიონი ევროს ოდენობით დააჯარიმა. ეს შემთხვევა ცხადყოფს, თუ როგორ ეჯახება ფუფუნების სამყაროს იმიჯის შენარჩუნება ბაზრის სამართლიანობის პრინციპებს და სად გადის ზღვარი ექსკლუზიურობასა და კანონის დარღვევას შორის.