24 თებერვლიდან, რუსეთის მიერ უკრაინაში შეჭრისა და ომის გამოცხადების შემდეგ, უკრაინის მხარდასაჭერად ასობით ცნობილმა ადამიანმა აიმაღლა ხმა, მათი ნაწილი ძალადობას გმობდა, ნაწილი კი ქველმოქმედებისკენ მოუწოდებდა საზოგადოებას. ქეით ბლანშეტი ერთ-ერთი მსახიობი გახლდათ, რომელიც ომის გამოცხადების დღიდან გვერდით ედგა უკრაინელებს და ამას დღემდე აგრძელებს.
ავსტრალიელმა მსახიობმა უკრაინის დასახმარებლად ახალ გზასაც მიაგნო - რაც უკრაინული ბრენდების მხარდაჭერით გამოიხატება.
რამდენიმე დღის წინ სოციალური ქსელები, ქეითის ფოტოებმა დაიპყრო, რომელშიც მსახიობს უკრაინის დროშის ფერებში შექმნილი კლასიკური ორეული ამშვენებდა. ლოს-ანჯელესში დაფუძნებული ბრენდის Grayscale-ს ლურჯ-ყვითელი კოსტიუმი, სხვა ნივთებთან ერთად ქეით ბლანშეტმა UNHCR-ს გადასცა, დონაციის მიზნით და ის შემოდგომაზე აუქციონზე გაიყიდება.
ლუჯ-ყვითელი ორეული Grayscale-ს კაფსულა კოლექციის ნაწილი გახლდათ, რომელიც ბრენდის ავთენტური დიზაინით - ვიწრო ზოლით, უკრაინის მხარდასაჭერად შეიქმნა.
ქეით ბლანშეტი გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის კეთილი ნების ელჩია ლტოლვილთა საკითხებში, მას არაერთხელ გამოუთქვამს მხარდაჭერა უკრაინისა და უკრაინელების მიმართ. მარტში, ჰოლივუდის ვარსკვლავმა ვიდეო მესიჯი გაავრცელა, რომელშიც მაყურებელს ომით დაზარალებული უკრაინელების დასახმარებლად შემოწირულობის გაღებისკენ მოუწოდებდა.
მოგვიანებით, ქეით ბლანშეტმა პროდიუსერიც ამპლუაც მორიგო და კოლეგებთან ერთად დოკუმენტურ ფილმზე სახელწოდებით Kharkov – Ukraine: Life Under Attack იმუშავა.
Saint Laurent-ის Resort 2026 კოლექციაში ენტონი ვაკარელო ინარჩუნებს ბრენდის კლასიკურ კოდებს და მათ ახალ ინტერპრეტაციას სძენს. სპორტული ელემენტები და აბრეშუმის მოკლე შორტები ქმნის კოლექციას, რომელიც ერთდროულად ახალია და ამავდროულად Saint Laurent-ის არქივითაა შთაგონებული.
Dialectiqa-ს კონცეფცია ეფუძნება თანამედროვე ქალის მრავალფეროვან და მუდმივად მოძრაობაში მყოფ ბუნებას. ბრენდისთვის მინიმალიზმი თავისუფლების ისეთი ფორმაა, სადაც თითოეული ქალი თავად განსაზღვრავს, ამ კონკრეტულ მომენტში რა არის მისთვის მნიშვნელოვანი.