#ცნობილები #SocialMedia

Cook the Look - PARFOIS-ის და The Diary-ის კონცეპტუალური ღონისძიება ინფლუენსერებისთვის

გაზიარება:

რამდენჯერ მოგწონებიათ ნივთი რომელიმე “Insta ბლოგერის” ფოტოში, გადასულხართ tag-ზე და მონიშნული ბრენდის მიმდევარი გამხდარხართ? ალბათ ბევრჯერ?! დღეს სოციალური მედია ყველაზე მძლავრი მარკეტინგული იარაღია, სწორედ ამიტომ, ცნობილი პორტუგალიური ბრენდის - Parfois-ის და ონლაინ ჟურნალი - The Diary-ის ერთობლივი ღონისძიება ამჯერად ქართველ ინფლუენსერებს მიეძღვნათ.

ღონისძიებას სახელწოდებით - Cook the Look მოდის სფეროს 30-მდე ინფლუენსერი დაესწრო. საღამოზე აქსესუარების ცნობილმა ბრენდმა სტუმრებს წლევანდელი კოლექცია წარუდგინა და Parfois-ის 2023 წლის კონცეფციაც გააცნო. Have fun! (გაერთე) - ასეთია ახალგაზრდული ბრენდის საზაფხულო დევიზი.

მირანდა ნადიბაიძე, ალექსანდრა პაიჭაძე, ქეთი ხატიაშვილი
მირანდა ნადიბაიძე, ალექსანდრა პაიჭაძე, ქეთი ხატიაშვილი
მარიამ სანოგო, თეონა ჩიჩუა
ბაიკო, ქეთო თუფურიძე, ნანკა კიკალია

ღონისძიებაზე მოსულ სტუმრებს წარმოდგენილი კოლექციიდან ე.წ. Look-ების “გამოცხობის” საშუალება მიეცათ. მოგეხსენებათ, რომ მოდის ინფლუენსერი ამავდროულად სტილისტიცაა, რომელიც კონტენტს ტენდენციებსა და ბრენდის კონცეფციაზე დაყრდნობით ქმნის. შესაბამისად, Cook the Look-ზე საოცრად საინტერესო კონტენტიც შეიქმნა.

მარიამ სანოგო
ალექსანდრა პაიჭაძე
ლიკუნა მეტრეველი
ქეთი ხატიაშვილი
მირანდა ნადიბაიძე

საღამოს მუსიკალური გაფორმება ცნობილ ქართველ არტისტს - Anna Sue-ს მივანდეთ, რომელიც ყოველთვის საოცარ ატმოსფეროს ქმნის. The Diary-ისა და Parfois-ის ერთობლივ ღონისძიებას Chicos Tbilisi-მა უმასპინძლა. ჭავჭავაძის 11ა-ში მდებარე ლოკაცია ჩვენი ახალი აღმოჩენაა. აქვე მოგახსენებთ, რომ ცნობილი პორტუგალიური ბრენდის - Parfois-ის აქსესუარების, ფეხსაცმლისა, თუ სამოსის შეძენა თბილისი მოლში მდებარე მაღაზიაშია შესაძლებელი.

ზევით