რამდენჯერ მოგწონებიათ ნივთი რომელიმე “Insta ბლოგერის” ფოტოში, გადასულხართ tag-ზე და მონიშნული ბრენდის მიმდევარი გამხდარხართ? ალბათ ბევრჯერ?! დღეს სოციალური მედია ყველაზე მძლავრი მარკეტინგული იარაღია, სწორედ ამიტომ, ცნობილი პორტუგალიური ბრენდის - Parfois-ის და ონლაინ ჟურნალი - The Diary-ის ერთობლივი ღონისძიება ამჯერად ქართველ ინფლუენსერებს მიეძღვნათ.
ღონისძიებას სახელწოდებით - Cook the Look მოდის სფეროს 30-მდე ინფლუენსერი დაესწრო. საღამოზე აქსესუარების ცნობილმა ბრენდმა სტუმრებს წლევანდელი კოლექცია წარუდგინა და Parfois-ის 2023 წლის კონცეფციაც გააცნო. Have fun! (გაერთე) - ასეთია ახალგაზრდული ბრენდის საზაფხულო დევიზი.
ღონისძიებაზე მოსულ სტუმრებს წარმოდგენილი კოლექციიდან ე.წ. Look-ების “გამოცხობის” საშუალება მიეცათ. მოგეხსენებათ, რომ მოდის ინფლუენსერი ამავდროულად სტილისტიცაა, რომელიც კონტენტს ტენდენციებსა და ბრენდის კონცეფციაზე დაყრდნობით ქმნის. შესაბამისად, Cook the Look-ზე საოცრად საინტერესო კონტენტიც შეიქმნა.
მარიამ სანოგოალექსანდრა პაიჭაძელიკუნა მეტრეველიქეთი ხატიაშვილიმირანდა ნადიბაიძე
საღამოს მუსიკალური გაფორმება ცნობილ ქართველ არტისტს - Anna Sue-ს მივანდეთ, რომელიც ყოველთვის საოცარ ატმოსფეროს ქმნის. The Diary-ისა და Parfois-ის ერთობლივ ღონისძიებას Chicos Tbilisi-მა უმასპინძლა. ჭავჭავაძის 11ა-ში მდებარე ლოკაცია ჩვენი ახალი აღმოჩენაა. აქვე მოგახსენებთ, რომ ცნობილი პორტუგალიური ბრენდის - Parfois-ის აქსესუარების, ფეხსაცმლისა, თუ სამოსის შეძენა თბილისი მოლში მდებარე მაღაზიაშია შესაძლებელი.
ჯეფ ბეზოსმა და ლორენ სანჩესმა ვენეციაში მდიდრული და დახურული ქორწილი გადაიხადეს. სამდღიან ცერემონიაზე შეიკრიბნენ მსოფლიო ვარსკვლავები, მათ შორის ოპრა, ბილ გეიტსი, კიმ კარდაშიანი, კაილი და კენდალ ჯენერები, ლეონარდო დიკაპრიო და კიდევ ორასამდე სტუმარი.