სულ რამდენიმე საათის წინ Casa Mapalarte-ში ჟაკმუსის საიუბილეო ჩვენება გაიმართა, რომელსაც მოდის მოყვარულები მოუთმენლად ველოდით. ჟაკმუსისთვის მოდის ინდუსტრიის ეპიცენტრში ყოფნა უცხო არ არის - ამჯერად დიზაინერმა ზღაპრული, იტალიური ზაფხულის თემატიკით მოგვხიბლა. La Casa რეტროსპექტიული კოლექციაა, რომელიც ფრანგული მოდის სახლის 15 წლიან ისტორიას მიუყვება და ბრენდის მთავარ შტრიხებს ხმელთაშუაზღვისპირულ ესთეტიკასთან აერთიანებს.
ბრენდის ფერადი და დახვეწილი ტანისამოსი განსაკუთრებით უხდება კაპრის, Casa Malaparte-ს და მის გარშემო არსებულ ტირენიის ზღვას. სიმო პორტ ჟაკმუსმა ისტორიული ნაგებობის კიბეები და სახურავი ცნობილი თუ დამწყები მოდელების პოდიუმად აქცია. ჩვენებას ჟან-ლუკ გოდარის ფილმის “Le Mepris” საუნდტრეკი სახელად “Capri” გასდევდა თან. სწორედ იმ ფილმის, რომელიც კურციო მალაპარტეს სახლშია გადაღებული.
მოდელებმა ჩვენების ორმოციოდე სტუმართან შესახვედრად Casa Malaparte-ს ზუსტად 99 საფეხური აიარეს. ჩვენების ერთ-ერთი ვარსკვლავი კორეელი მსახიობი და მომღერალი, ჯენი კიმი გახლდათ. ჯენიმ მეთ გალასა და კანის კინოფესტივალის წითელ ხალიჩაზე ყველას დაგვამახსოვრა თავი, გარდა ამისა, შანელის და კელვინ კლაინის ბრენდების ამბასადორიც გახდა. დღეიდან კი მის რეზიუმეს მოდელის სტატუსიც მიეწერება. ჟაკმუსთან მეგობრობის გამო, ჯენი კიმს ჩვენების მოკრძალებულ სტუმართა სიაში ელოდნენ, თუმცა სწორედ მან დახურა Casa Malaparte-ზე გამართული საიუბილეო ჩვენება. Blackpink-ის მომღერალი ტერაკოტისფერ სახურავზე უბრალო, თუმცა, ელეგანტური შავი კაბით წარსდგა, რომელსაც დიზაინერმა ფირუზისფერი ჩანთა და ზებრას პრინტით გაწყობილი ფეხსაცმელი შეუხამა.
დევა კასელი ჟაკმუსის კოლექციის ჩვენებაზე
იტალიის კუნძულზე გამართულ ჩვენებაზე მონიკა ბელუჩისა და ვენსან კასელის უფროსი ქალიშვილი - დევა კასელი თეთრი ნახევრად გამჭვირვალე კაბით, თეთრი თავსაბურავითა და ყვითელი მზის სათვალით წარდგა.
დუა ლიპა
დაუვიწყარი ჩვენების სანახავად, ჟაკმუსის სტუმრები Casa Malaparte-ზე კერძო ნავებით გადაიყვანეს. აღსანიშნავია, რომ ჩვენებას სულ რაღაც 40 ადამიანი ესწრებოდა და მათ შორის გვინეტ პელტროუ, ტინა კუნაკი, დუა ლიპა, მანუ რიოსი და როზი ჰანტინგტონ უიტლიც იყვნენ. 104 ფუტის სიმაღლის კლდოვან ნაპირზე ფრანგმა დიზაინერმა სიმშვიდით, სილამაზითა და იტალიური სულით გაჟღენთილი ჩვენება წარმოგვიდგინა, რომელიც ზაფხულის კაპრიზე გატარებას გვანდომებს. ფრანგული მოდის სახლი უკვე 15 წელია არა მხოლოდ ორიგინალური და თვალისმომჭრელი ტანისამოსის შემქმნელი, არამედ გასაოცარი მარკეტინგული კამპანიებით გვამახსოვრებს თავს.
როგორც კი ზაფხულის კაშკაშა მზე გამოასხივებს, მზისგან დამცავი სათვალე must-have აქსესუარების სიაში პირველ ადგილზე ინაცვლებს. ქართული ბრენდის Chicorée უკვე ერთი წელია მომხმარებელს განსხვავებული და ეფექტური ვიზუალის სათვალეებით ანებივრებს. გამორჩეული ფერთა გამის, კომფორტისა და სტილის შერწყმა ბრენდის პროდუქციაში მარტივად შეიმჩნევა.
ზაფხული თავისუფლების, უძილო ღამეების, აპეროლ შპრიცებისა და ხმამაღალი მუსიკის დროა. როდის, თუ არა წლის ყველაზე თავქარიან სეზონში, საკუთარ თავს გართობისა თუ დასვენების მაქსიმუმი თავისუფლება უნდა მივცეთ. რაც ასევე ეხება ჩაცმულობას, რა თუ არა სამოსი განსაზღვრავს ჩვენი ცხოვრების სტილს?! TheDiary-ს რედაქცია კი იმ მთავარ ტრენდებსა და ქართველ ბრენდებს გაგაცნობთ, სადაც მარტივად იპოვით საკუთარ თავს.
რა იქნებოდა გრავიტაციის კანონის გაუქმება რომ შეიძლებოდეს? ზაჰა ჰადიდმა ამ დილემის ამოხსნას თავისი შემოქმედება და ცხოვრება მიუძღვნა. მისი გუნდი კი უახლოეს მომავალში ნაგებობას თბილისში ააშენებს.