"წარმოებულია საქართველოში" – ეს ფრაზა უკვე თითქმის ყველა სფეროში გვხვდება და რთულია, სიამაყით არ ავივსოთ. ბოლო რამდენიმე წელია, ყოველდღიურად ახალი ქართული ბრენდები იბადება. დადგა დრო, როდესაც ქართულ ბაზარზე შეგვიძლია შევიძინოთ ტანსაცმელი, აქსესუარები და სამკაულები და ვატაროთ ეროვნული წარმოების პროდუქცია. კიდევ უფრო საამაყოა, როდესაც ამ ბრენდების უკან ძლიერი და წარმატებული ქალები დგანან. სწორედ ასეთი ქალების ისტორიებს დიდი სიამაყით ვაცნობთ ჩვენს მკითხველებს რუბრიკაში GOGO! დღესაც, ერთ-ერთ ასეთი გოგოსთან, Lemann-ის თანადამფუძნებელ დეა მხითარიანთან ინტერვიუს გთავაზობთ, რომელიც ბრენდის ისტორიას გაგვაცნობს.
რა იყო LEMANN-ის შექმნის მთავარი იდეა და ვინ დგას ბრენდის უკან?
დეა: დღეს Lemann-ის უკან უამრავი ნიჭიერი ქალბატონი დგას – ჩვენ სრულად ფემინური გუნდი ვართ. თუმცა, ბრენდი ორი მეგობრის, ჩემი და ირინა პატარიძის ერთობლივი ძალისხმევით შეიქმნა.
Lemann-ის დამფუძნებლები ირინა პატარიძე და დეა მხითარიანი
დღესდღეობით უამრავი ბრენდი არსებობს, მაგრამ ჩვენი მიზანი ერთია – შევქმნათ რაღაც განსაკუთრებული, რაც მხოლოდ სამოსზე მეტად იქნება. გავაერთიანეთ ჩვენი ცოდნა და გამოცდილება და, ფაქტობრივად, სახლში მაგიდასთან დავიწყეთ იმ დიზაინების შექმნა, რომლებიც არ გბეზრდება ერთი ჩაცმის ან ფოტოს გადაღების შემდეგ. ჩვენი სამოსი ისეთია, რომელიც დილით შეგიძლია სამსახურში ჩაიცვა, საღამოს კი ვახშამზე წახვიდე – იგრძნო კომფორტი და თავდაჯერებულობა ნებისმიერ მნიშვნელოვან მომენტში.
Caption
ვამაყობთ იმ პროგრესით, რომელიც ამ ორი წლის განმავლობაში განვიცადეთ და იმით, თუ რამდენი ლამაზი და წარმატებული ქალბატონი გავაერთიანეთ ჩვენს ბრენდთან. დღემდე, თითოეული დეტალის შექმნაში აქტიურად ვმონაწილეობთ, რათა ყოველთვის დავიცვათ ჩვენი მთავარი ფილოსოფია – ინდივიდუალიზმი, ხარისხი და სტილი.
როგორ დაახასიათებდით თქვენი ბრენდის ფილოსოფიას?
დეა: ჩვენი ბრენდი მხოლოდ ტანსაცმელსა და აქსესუარებს არ მოიცავს – ის თანამედროვე ქალის სიძლიერესა და თავდაჯერებულობას ასახავს. უკვე ორ წელზე მეტია, რაც ვქმნით პროდუქციას იმ აქტიური ქალებისთვის, რომლებიც განსაკუთრებულად აფასებენ სტილს, ხარისხსა და ინდივიდუალიზმს.
ჩვენი ფილოსოფიის ერთ-ერთი მთავარი ნაწილი კი სტილისა და ფუნქციონალურობის ჰარმონიული შერწყმაა. თანამედროვე ცხოვრების რიტმში სამოსი არ უნდა იყოს მხოლოდ ლამაზი – ის კომფორტულიც უნდა იყოს.
ჩვენ ვქმნით მოდელებს, რომლებიც ყველა სიტუაციასთან ადვილად ერგება – საქმიანი შეხვედრა, გასეირნება თუ დასვენება.
რა არის ყოველი ახალი დიზაინისთვის ინსპირაციის წყარო?
მგონია, რომ ჩვენ ზუსტად ვიცით, რა სჭირდებათ ქალებს და რას ეძებენ ისინი სამოსში – კომფორტს, ხარისხს, სილამაზესა და უნიკალურობას. ამიტომ, ჩვენი ყოველი დიზაინის ინსპირაციის წყარო სწორედ ყოველდღიურობაა. ყველაფერი, რაც ჩვენს გარშემო ტრიალებს, შთაგვაგონებს. ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში ყველა პატარა ცვლილებაც კი ახალ იდეებსა და სიახლეებისკენ გვიბიძგებს. ცვლილებები ქმნის ახალ საჭიროებებს, რაც ჩვენი მომხმარებლებისთვისაც აქტუალურია.
რატომ უყვარს ასე ძალიან ქართველ მომხმარებელს თქვენი ბრენდი?
დეა: ჩვენთვის უმთავრესია არასდროს ვუღალატოთ ჩვენი მომხმარებლების ნდობას და არ გავუცრუოთ იმედები. ყოველთვის ვცდილობთ შევინარჩუნოთ ის ფასეულობები, რის გამოც მათ ჩვენი ბრენდი უყვართ. ხშირად ვიღებთ შეტყობინებებს, სადაც გვიზიარებენ, როგორ უყვართ ჩვენი სამოსი, როგორ „გემრიელად“ ატარებენ ჩანთებს, რომელშიც ყველაფერი ეტევა, და როგორ ამაყობენ, რომ აცვიათ საქართველოში წარმოებული პროდუქცია.
დეა: ჩვენი პროდუქციის შეძენა შეგიძლიათ როგორც ჩვენს ვებგვერდზე და სოციალურ ქსელებში, ასევე შოურუმში, რომელიც მდებარეობს ალ. ყაზბეგის გამზირის 19ბ-ში. ეს ვერსია ოდნავ მეტად ფორმალური და ზუსტია
რა არის თქვენი სამომავლო გეგმები?
დეა: ჩვენი მთავარი სამომავლო გეგმა საერთაშორისო ბაზარზე გასვლაა. ამაზე მუშაობას უკვე მომავალი წლიდან აქტიურად ვიწყებთ. წინ საინტერესო და გამოწვევებით სავსე გზა გველის, მაგრამ ზუსტად ვიცით, რომ მომხმარებლების სიყვარულისა და მხარდაჭერის წყალობით ჩვენს მიზანს აუცილებლად მივაღწევთ.
რას ეტყოდით იმ ახალგაზრდებს, ვისაც ბრენდის შექმნა სურთ, თუმცა პირველი ნაბიჯის გადადგმის ეშინიათ?
დეა: შეიძლება ბანალურად ჟღერს, მაგრამ ნამდვილად ასეა: თუ ძალიან გიყვართ ეს საქმე და მზად ხართ გაათენოთ ღამეები, გაუჩერებლად ეძებოთ საჭირო მასალა, მიიღოთ მარცხი, ისმინოთ კრიტიკა და არ გაჩერდეთ, მაშინ აუცილებლად უნდა გადადგათ პირველი ნაბიჯები უშიშრად. მოთმინებითა და საქმის მიმართ დიდი სიყვარულით, ყველაფერი შესაძლებელია.
The Diary აგრძელებს ქართველი გოგოების წარმატებაზე საუბარს. ამჯერად, ელენე გიორგაძეს გაგაცნობთ, რომელიც 2016 წლიდან ბრენდ Lename-ს ქმნის. ელენე თანამედროვე ქალებს საინტერესო და უნიკალური დეტალებით მდიდარ, მოდერნულ თუ კლასიკურ კოლექციებს სთავაზობს.
"აურა" ონლაინ მაღაზიაა, სადაც ბუნებრივი სალბების, არომატული ჩხირების, სურნელოვანი ნელსაცხებლებისა თუ საკმევლის შეძენას შეძლებთ. პროდუქცია თქვენს ცხოვრებას სიმშვიდეს შემატებს, უარყოფით აურას განწმენდს და მენტალურ თუ ფიზიკურ ჯანმრთელობას გაგიუმჯობესებთ, ეს ყველაფერი კი გამორჩეული სურნელების ფონზე მოხდება.
ორი გოგოს მიერ შექმნილი ბრენდი დახვეწილი სტილითა და საინტერესო დეტალებით გამორჩეულ სამოსს გვთავაზობს. Lemerie-ს ტანისამოსი როგორც ყოველდღიური, ისე საღამოს დახვეწილი ლუქის შექმნაში დაგეხმარებათ.