ეს ის მომენტია, რომელსაც ხშირად გაიხსენებენ! 20 მარტს თბილისში, ონლაინ ჟურნალი - TheDiary-ისა და ცნობილი იტალიური ბრენდის - Replay-ის ერთობლივი, კონცეპტუალური ღონისძიება გაიმართა. ბრენდი, რომლის ისტორიაც 1978 წლიდან იწყება, ორიგინალურ და ელეგანტურ, ყოველდღიურ სამოსს ახლა უკვე ქართველ მომხმარებლებსაც სთავაზობს. Replay ქართულ ბაზარზე ICR ჯგუფთან თანამშრომლობით შემოვიდა, ბრენდის პირველი ოფიციალური მაღაზია კი 16 მარტს, სითი მოლში გაიხსნა.
TheDiary-სა Replay-ის ერთობლივი ღონისძიება ბრენდის წარდგენის წვეულება გახლდათ, რომელსაც ქართველი ინფლუენსერები, ბიზნესმენები, მსახიობები, მოდისა თუ სპორტის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. სტუმრების გრძელ სიაში იყვნენ რაგბის კავშირის წარმომადგენლები და ეროვნული ნაკრების მორაგბეები, აგრეთვე იტალიის საელჩოს წარმომადგენლები და თავად იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ’ანტუონო, რომელმაც ბრენდს ქართულ ბაზარზე დამკვიდრება მიულოცა და მომავალში წარმატება უსურვა.
იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ'ანტუონო
ღონისძიების კონცეფცია, თავად ბრენდის სახელწოდებიდან გამომდინარეობს - A Moment to Replay. იდეა ბრენდის სამოსით შექმნილ დაუვიწყარ მომენტებს გამოხატავს, რომელთა “გადახვევაც”, განმეორებაც გვსურს. ღონისძიების მთავარი მიზანიც სწორედ ამგვარი მომენტების შექმნა იყო.
საღამოზე ქართველი დიზაინერის - ლუკა მიქაძის პერფორმანსიც შედგა. ცნობილმა მოდელმა - ლიკუნა მეტრეველმა Replay-ის სამოსი მოირგო, დიზაინერმა კი ჯინსის "ლუქი" კიდევ უფრო პერსონალურად აქცია.
მოდელი - ლიკუნა მეტრეველი და დიზაინერი - ლუკა მიქაძე
წვეულების მთავარი აქტივობა მოწვეული სტუმრების მიერ Replay-ის ლუქების მორგებასა და განსაკუთრებული მომენტების მათივე სოციალურ ქსელებში გამოქვეყნებას გულისხმობდა. ღონისძიების დასასრულს კი Replay-მ და ICR-ის ჯგუფმა საუკეთესო მომენტების ავტორებს საჩუქრებიც გადასცეს.
Replay-ის საქართველოში გამოჩენა მართლაც ერთ-ერთი გამორჩეული მომენტია ქართული ყოველდღიური სამოსის ხაზის განვითარებისთვის. ცნობილია, რომ ICR ჯგუფი იტალიური ბრენდის კიდევ ერთი მაღაზიის გახსნას ამ ზაფხულს ბათუმშიც გეგმავს.
წლევანდელმა ოსკარებმა უკვე ჩაიარა და უამრავი განსახილველი თემაც დაგვიტოვა. გამარჯვებულების დასახელებასთან ერთად, განსაკუთრებულად ველოდით წითელი ხალიჩის საუკეთესო ლუქებს. და აი, ის დროც დადგა – შევაფასოთ, რომელი ვარსკვლავის ჩაცმულობა გამოირჩეოდა ყველაზე მეტად.
Dolce & Gabbana-ს 2025-2026 წლის შემოდგომა-ზამთრის კოლექცია Cool Girls - თავდაჯერებულობა, ფუფუნება და თანამედროვე ესთეტიკა. გაიგეთ, როგორ აერთიანებს ბრენდი ტრადიციასა და ინოვაციას.
თბილისის ყველაზე ესთეტიკური რესტორნები – უნიკალური ინტერიერი, გემრიელი კერძები და განსაკუთრებული ატმოსფერო. აღმოაჩინეთ საუკეთესო კაფეები და რესტორნები, სადაც თანამედროვე ესთეტიკა ძველი თბილისის ხიბლს ერწყმის.