ეს ის მომენტია, რომელსაც ხშირად გაიხსენებენ! 20 მარტს თბილისში, ონლაინ ჟურნალი - TheDiary-ისა და ცნობილი იტალიური ბრენდის - Replay-ის ერთობლივი, კონცეპტუალური ღონისძიება გაიმართა. ბრენდი, რომლის ისტორიაც 1978 წლიდან იწყება, ორიგინალურ და ელეგანტურ, ყოველდღიურ სამოსს ახლა უკვე ქართველ მომხმარებლებსაც სთავაზობს. Replay ქართულ ბაზარზე ICR ჯგუფთან თანამშრომლობით შემოვიდა, ბრენდის პირველი ოფიციალური მაღაზია კი 16 მარტს, სითი მოლში გაიხსნა.
TheDiary-სა Replay-ის ერთობლივი ღონისძიება ბრენდის წარდგენის წვეულება გახლდათ, რომელსაც ქართველი ინფლუენსერები, ბიზნესმენები, მსახიობები, მოდისა თუ სპორტის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. სტუმრების გრძელ სიაში იყვნენ რაგბის კავშირის წარმომადგენლები და ეროვნული ნაკრების მორაგბეები, აგრეთვე იტალიის საელჩოს წარმომადგენლები და თავად იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ’ანტუონო, რომელმაც ბრენდს ქართულ ბაზარზე დამკვიდრება მიულოცა და მომავალში წარმატება უსურვა.
იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ'ანტუონო
ღონისძიების კონცეფცია, თავად ბრენდის სახელწოდებიდან გამომდინარეობს - A Moment to Replay. იდეა ბრენდის სამოსით შექმნილ დაუვიწყარ მომენტებს გამოხატავს, რომელთა “გადახვევაც”, განმეორებაც გვსურს. ღონისძიების მთავარი მიზანიც სწორედ ამგვარი მომენტების შექმნა იყო.
საღამოზე ქართველი დიზაინერის - ლუკა მიქაძის პერფორმანსიც შედგა. ცნობილმა მოდელმა - ლიკუნა მეტრეველმა Replay-ის სამოსი მოირგო, დიზაინერმა კი ჯინსის "ლუქი" კიდევ უფრო პერსონალურად აქცია.
მოდელი - ლიკუნა მეტრეველი და დიზაინერი - ლუკა მიქაძე
წვეულების მთავარი აქტივობა მოწვეული სტუმრების მიერ Replay-ის ლუქების მორგებასა და განსაკუთრებული მომენტების მათივე სოციალურ ქსელებში გამოქვეყნებას გულისხმობდა. ღონისძიების დასასრულს კი Replay-მ და ICR-ის ჯგუფმა საუკეთესო მომენტების ავტორებს საჩუქრებიც გადასცეს.
Replay-ის საქართველოში გამოჩენა მართლაც ერთ-ერთი გამორჩეული მომენტია ქართული ყოველდღიური სამოსის ხაზის განვითარებისთვის. ცნობილია, რომ ICR ჯგუფი იტალიური ბრენდის კიდევ ერთი მაღაზიის გახსნას ამ ზაფხულს ბათუმშიც გეგმავს.
როცა დღეები ღამეზე გრძელია და ქალაქის პარკები მზის მოყვარულებით ივსება, ჰარი სტაილზიც „გამოიზაფხულებს“ ხოლმე, ივიწყებს მსოფლიო პოპ ვარსკვლავის სტატუსს და ქუჩებში ისე გადაადგილდება, თითქოს ჩვეულებრივი ლონდონელი იყოს.
ენტონი ვაკარელო Saint Laurent-ის მემკვიდრეობას აგრძელებს, თუმცა თანამედროვე შტრიხებით. მატილდა გვარლიანი კამპანიის მთავარი გმირია – ბუნებრივად ირგებს ამ თავშეკავებულ ამბოხს.
Louis Vuitton-ის 2026 წლის კრუიზ კოლექციის ჩვენება ავინიონში, პაპთა სასახლეში გაიმართა. პირველ რიგებში გამოჩნდნენ ბრიჯიტ მაკრონი, კატრინ დენევი და ქეით ბლანშეტი. ჩვენებაზე ქართველი მოდელი მატილდა გვარლიანიც ვიხილეთ.