რუბრიკის „გინეკოლოგის კაბინეტი" ავტორი ანა კაშია დღეს საშვილოსნოს ულტრაბგერითი კვლევების მეთოდებს განიხილავს.
ანა კაშია
ულტრაბგერითი კვლევები საშვილოსნოს გამოკვლევის ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული მეთოდია, რომელის საშუალებას გვაძლევს განვასზღვროთ მისის ზომები, ფორმები და სტრუქტურა.
ტრანსვაგინალური ულტრაბგერითი კვლევა
ითვლება, რომ ამ სახის ულტრაბგერითი კვლევა ყველაზე ინფორმატიული კვლევაა გინეკოლოგიაში. ტრანსვაგინალური კვლევა ტარდება საშოს გავლით. ულტრაბგერის აპარატის სპეციალური თავაკი თავსდება საშოში, რომელიც აღწევს საშვილოსნოს ყელამდე და იძლევა საშუალებას უფრო კარგად ვიზუალიზირდეს და შეაფასოს საშვილოსნოს ღრუ, საშვილოსნო, საკვერცხეები და მილები.
ტრანსვაგინალური უტრაბგერითი კვლევის დროს რეკომენდირებულია დაცლილი შარდის ბუშტი. პროცედურა არ არის მტკივნეული , ასოცირდება მცირე დისკომფორტთა.
ტრანსვაგინალური ულტრაბგერითი კვლევის არ ტარდება შემდეგი ჩვენებების დროს:
• საქალწულე აპკის მთლიანობა,
• სექსუალურად არააქტიური ქალები,
• პაციენტის უარი აღნიშნული პროცედურის ჩატარებაზე.
აბდომილაური ულტრაბგერითი კვლევა
ამ სახის ულტრაბგერითი კვლევა ტარდება მუცლის გავლით. ულტრაბგერის აპარატის სპეციალური თავაკი, რომელსაც მხედველობის გააუმჯობესებლად წასმული აქვს სპეციალური ჟელე, თავსდება მუცლის ზედაპირზე და ხდება ორგანოების ვიზუალიზაცია. აბდომინალური ულტრაბგერით კვლევას ირჩევენ, თუ კი მოიაზრება დიდი ზომის წარმონაქმნის არსებობა. ამ კვლევის დროს აუცილებელ პირობას წარმოადგენ სავსე შარდის ბუშტი, რათა კარგად მოხდეს ორგანოების ვიზუალიზაცია.
HER STORE 2016 წლიდან დახვეწილ და თანამედროვე სამკაულებს გთავაზობს. ამ წლების განმავლობაში კი, ვერცხლით, ტიტანითა თუ ოქროთი დაფარული დიზაინებით და უნიკალური სამკაულების კოლექციებით HER STORE უამრავი ქალისთვის საუკეთესო არჩევანი გახდა.
წლევანდელმა ოსკარებმა უკვე ჩაიარა და უამრავი განსახილველი თემაც დაგვიტოვა. გამარჯვებულების დასახელებასთან ერთად, განსაკუთრებულად ველოდით წითელი ხალიჩის საუკეთესო ლუქებს. და აი, ის დროც დადგა – შევაფასოთ, რომელი ვარსკვლავის ჩაცმულობა გამოირჩეოდა ყველაზე მეტად.
Dolce & Gabbana-ს 2025-2026 წლის შემოდგომა-ზამთრის კოლექცია Cool Girls - თავდაჯერებულობა, ფუფუნება და თანამედროვე ესთეტიკა. გაიგეთ, როგორ აერთიანებს ბრენდი ტრადიციასა და ინოვაციას.