ჯადოსნური ქარავნის, ფერადი ილუსტრაციების, სასაჩუქრე ბარათებისა და სანტას პოსტერების გარეშე არ არსებობს Coca-Cola. თვითონ Coca-Cola-ს გარეშე კი, ახალი წლის დღესასწაული უბრალოდ წარმოუდგენელია. ბრენდი, რომელმაც ბავშვობა გაგვილამაზა და სადღესასწაულო მაგიის რწმენა ჩაგვინერგა, კომპანია, რომელმაც გვასწავლა, რომ ოცნებები ხდება, საჭიროა ძლიერ გვჯეროდეს მათი, ინსპირაციული გზავნილების შექმნას თითქმის საუკუნის წინ შეუდგა.
რა თქმა უნდა, Coca-Cola დღესაც აქტიურად აგრძელებს საშობაო/საახალწლო კამპანიას და არა ერთ სადღესასწაულო ვიდეორგოლს გვიზიარებს შთამაგონებელი ტექსტითა და დასამახსოვრებელი მუსიკით. თუმცა, საუკუნის წინ ალბათ ამ ყველაფერს კიდევ უფრო განსხვავებული მუხტი ჰქონდა. მაშინ, როდესაც სარეკლამო პოსტერებზე ჰადდონ სანდბლომის სანტა პირველად გამოჩნდა და ათწლეულები საზოგადოებას საახალწლო განწყობას უქმნიდა.
პირველი სადღესასწაულო პოსტერი ჰადდონმა 1931 წელს შექმნა - პირველი „ადამიანური“ სანტა, 6 ფუტის სიმაღლის მამაკაცი მოციმციმე თვალებით. ამ პერიოდში სანდბლომმა მოდელად პენსიაზე გასული გაყიდვების მენეჯერი გამოიყენა. მოდელის გარდაცვალების შემდეგ, მხატვარ-ილუსტრატორი დიდხანს ეძებდა მის შემცვლელს. ერთხელაც მეგობარმა ჰადდონს ურჩია, რომ სანტასთვის საკუთარი სახე გამოეყენებინა და მხატვარმა ამ გზას მიმართა.
3 ათწლეულის განმავლობაში, 60-იან წლებამდე ჰადდონ სანდბლომი ყოველწლიურად ქმნიდა Coca-Cola-ს სარეკლამო პოსტერებს. სწორედ სანტა კლაუსის მისეულმა ხედვამ, მისმა დამაჯერებლობამ და ენთუზიაზმმა შექმნა კონცეფცია, რომელმაც საუკუნეებს გაუძლო.
უკვე ორ საუკუნეზე მეტია რაც ჩვენს დაუძინებელ მტერს, რუსეთს ვებრძვით. 1801 წლიდან ქართული სამეფო-სამთავროების ნელ-ნელა გაუქმების პროცესი იწყება. მოდით, ერთად გადავავლოთ იმ აჯანყებებისა და პროტესტების ფოტოებს, რომლებიც შემორჩა ისტორიას და დღესაც გვახსენებენ თუ როგორი მომავლისთვის ღირს ბრძოლა.
დღევანდელ სტატიაში მინდა ქართველი ბლოგერი, ქეთი გაგოშიძე გაგაცნოთ, რომელმაც თავისი გვერდით Date with Versace მოდის მოყვარულთა საოცნებო ცხოვრება შეიქმნა. დღესდღეობით ქართულ გვერდს თავად დონატელა ვერსაჩე ადევნებს თვალს. ბლოგერის მოდის მიმართ სიყვარულმა კი იგი ვერსაჩესა და სხვა ცნობილი ბრენდების ჩვენებებამდე მიიყვანა.
Salone Del Mobile - მილანის დიზაინის კვირეულის მთავარი ღონისძიება და ყველაზე პრესტიჟული ავეჯის შოუ წელს უკვე 62-ედ იმართება. მათთვის, ვისაც სურს, რაც შეიძლება მეტი ახალი მწარმოებლისა და პროდუქტის, ინტერიერის დიზაინის ტენდენციების გაცნობა, ავეჯის გამოფენა შესანიშნავი ადგილია.