„ფილმი დროის კაფსულაა. თუ კი რომელიმე მათგანში თავდადების ან ფოკუსირების ნაკლებობას განვიცდიდი, ის სამუდამო ნეგატიურ შემახსენებლად დამრჩება“ - ედრიენ ბროუდი
ამერიკელი მსახიობისა და პროდიუსერის, ედრიენ ბროუდის წარმატებული სამსახიობო კარიერა იმდენად მალე განვითარდა, რომ ედრიენი 29 წლის ასაკში გახდა პირველი მამაკაცი, რომელმაც აკადემიის ჯილდოს ერთ-ერთ მთავარ ნომინაციაში - საუკეთესო მამაკაცის კატეგორიაში, ყველაზე ახალგაზრდამ მოიპოვა გამარჯვება.
თუმცა რა გასაკვირია, 1973 წლის 14 აპრილს, ნიუ-იორკში, ქუინსში დაბადებული ედრიენი, სამსახიობო კლასებში ადრეულ ასაკშივე ჩაეწერა, უჩვეულო, შესაძლოა ითქვას არასტანდარტული ვიზუალის წყალობით, ედრიენმა ზუსტად ისწავლა, როგორ უნდა წარმოეჩინა საკუთარი შესაძლებლობები სწორად.
1989 წელს მარტინ სკორსეზეს ფილმ Life Lessons-ში, ვუდი ალენთან და ფრენცის ფორდ კოპოლასთან ერთად შესრულებული როლის შემდეგ, ედრიენ ბროუდიმ ზუსტად იცოდა რისი კეთება სურდა დარჩენილი ცხოვრების განმავლობაში.
2002 წელს, რომან პოლანსკის ფილმ The Pianist-ში, პოლონელი პიანისტის ვლადისლავ შპილმანის როლის გენიალურად მორგების შემდეგ, ედრიენ ბროუდის სახელი დიდი ასოებით ჩაიწერა კინოსამყაროს ისტორიაში. მსახიობის ფილმოგრაფია 40-ზე მეტ ფილმსა და სერიალს აერთიანებს, მისი ვირტუალური სამსახიობო შესრულების მანერა, პროფესიონალიზმი და მრავალმხრივი გარდასახვა ბროუდის სახელის უკვდავყოფას და მსოფლიო აღიარებას უდავოდ იმსახურებს.
სოციალური, პოლიტიკური და გარემოსდაცვითი გამოწვევებით სავსე მსოფლიოში, მხატვრები და მოდის დიზაინერები უფრო და უფრო ხშირად მიმართავენ თავიანთ ხელობას, როგორც სოციალური პროტესტისა და აქტივიზმის საშუალებას. ყოველდღიური ჩაცმულობა ბევრმა ადამიანმა ხელოვნებად აქცია, თვითგამოხატვის მთავარ საშუალებად.
საქართველოში, ისევე როგორც მსოფლიოში, IT სფეროსადმი ინტერესი დღითი-დღე იზრდება. ერთად, გავეცნოთ ამ სფეროსთან დაკავშირებულ ძირითად ინფორმაციას და ვნახოთ ის პოზიციები, რომლებიც დასაქმების მხრივ ყველაზე მოთხოვნადი და მაღალ ანაზღაურებადია.
ვენეციის ბიენალე 60-ე გამოშვებით ბრუნდება. ფესტივალის ბრაზილიელმა კურატორმა, ადრიანო პედროსამ ფესტივალის თემატიკად “Foreigners Everywhere” დაასახელა და აღნიშნა, რომ ბიენალეს წლევანდელი გამოშვება ხალხის ყურადღებას განსაკუთრებით ისტორიულად მარგინიზებული ერების არტისტებისკენ მიაპყრობს.