Balenciaga ახალ, 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიას სახელწოდებით - Fitting Rooms წარმოგვიდგენს. დიზაინერი ერთგულ მომხმარებელს ამჯერად „გასახდელში“ მოდელებთან, ცნობილ სახეებთან და სხვა წარმატებულ ადამაინებთან ერთად იწვევს.
პროექტის ერთ-ერთი მონაწილე ცნობილი ქართველი მოდელი და სამოდელო სააგენტოს - Look Models-ის დამფუძნებელი - ნინო ცქიტიშვილია, რომელიც კამპანიისთვის თავად ბალენსიაგას გუნდმა შეარჩია.
„სამოდელოდან 150-მდე მოდელის პორტფოლიოები გაგვაგზავნინეს. მოგვიანებით კი დაგვიკავშირდნენ და ჩემი look book-ის გაგზავნა გვთხოვეს“ - ნინო ცქიტიშვილი
საბოლოოდ 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიისთვის ნინო ცქიტიშვილტან ერთად Look Models-ის მოდელი - დეა თავაძე შეირჩა. გადაღებები პარიზში, Balenciaga-ს სათავო ოფისში გაიმართა, სადაც მონაწილეობას 80-მდე ადამიანი იღებდა. მათ შორის იყვნენ მოდელები, ცნობილი სახეები, ექიმები, თუ სხვა სფეროს წარმომადგენლები.
„გადაღებები 1 კვირა გრძელდებოდა. Ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ პირადად დემნას გაცნობის საშუალება მომეცა. როგორც კი გაიგო, რომ ქართველი ვარ, ქართულად დამიწყო ლაპარაკი. Საოცარი პიროვნებაა და თავისი ქვეყნის ნამდვილი პატრიოტია“ - ამბობს The Diary-სთან საუბრისას ნინო ცქიტიშვილი.
Balenciaga-ს 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიის - Fitting Rooms ფოტოები უკვე დევს ბრენდის ოფიციალურ გვერდებსა და Denmagram-ზე.
ჯორჯო არმანის მიერ საკუთარი სახელობის ბრენდის დაფუძნებიდან 40 წელი სრულდება, დიზაინერი და მისი ერთ-ერთი საუკეთესო შემოქმედება 4 ათწლეულს ახალი მემუარების Per Amore-ს გამოშვებით აღნიშნავენ, რომელიც ბრენდის ხანგრძლივი ისტორიიდან მოგონებებისა და უცნობი ამბების კრებულს წარმოადგენს.
თვის დასაწყისში სამეფო ქორწილისთვის დამახასიათებელი დიდებული ცერემონიის მომსწრენი გავხდით, რომელიც სამხრეთ საფრანგეთში გაიმართა. სოფია რიჩისა და ელიოტ გრინგის ქორწილმა წარმოუდგენელი გამოხმარუება დაიმსახურა, მას უკვე უწოდეს წლის ქორწილი და სიმართლე ითქვას სოფიას Chanel-ის საპატარძლო კაბ(ებ)ისა და მისი მინიმალისტური მაკიაჟის გარშემო განხილვა დღემდე არ შეწყვეტილა.
3 ივნისს, დედაენის ბაღი კიდევ ერთხელ გაუღებს კარს ექსტრემალური სპორტის მოყვარულებს! Extreme Fest Tbilisi ადრენალინის მოყვარულებისთვის ახალი ღონისძიებით ბრუნდება.