Balenciaga ახალ, 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიას სახელწოდებით - Fitting Rooms წარმოგვიდგენს. დიზაინერი ერთგულ მომხმარებელს ამჯერად „გასახდელში“ მოდელებთან, ცნობილ სახეებთან და სხვა წარმატებულ ადამაინებთან ერთად იწვევს.
პროექტის ერთ-ერთი მონაწილე ცნობილი ქართველი მოდელი და სამოდელო სააგენტოს - Look Models-ის დამფუძნებელი - ნინო ცქიტიშვილია, რომელიც კამპანიისთვის თავად ბალენსიაგას გუნდმა შეარჩია.
„სამოდელოდან 150-მდე მოდელის პორტფოლიოები გაგვაგზავნინეს. მოგვიანებით კი დაგვიკავშირდნენ და ჩემი look book-ის გაგზავნა გვთხოვეს“ - ნინო ცქიტიშვილი
საბოლოოდ 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიისთვის ნინო ცქიტიშვილტან ერთად Look Models-ის მოდელი - დეა თავაძე შეირჩა. გადაღებები პარიზში, Balenciaga-ს სათავო ოფისში გაიმართა, სადაც მონაწილეობას 80-მდე ადამიანი იღებდა. მათ შორის იყვნენ მოდელები, ცნობილი სახეები, ექიმები, თუ სხვა სფეროს წარმომადგენლები.
„გადაღებები 1 კვირა გრძელდებოდა. Ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ პირადად დემნას გაცნობის საშუალება მომეცა. როგორც კი გაიგო, რომ ქართველი ვარ, ქართულად დამიწყო ლაპარაკი. Საოცარი პიროვნებაა და თავისი ქვეყნის ნამდვილი პატრიოტია“ - ამბობს The Diary-სთან საუბრისას ნინო ცქიტიშვილი.
Balenciaga-ს 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიის - Fitting Rooms ფოტოები უკვე დევს ბრენდის ოფიციალურ გვერდებსა და Denmagram-ზე.
სახლი, რომელშიც ემა რობერტსი ბოლო წლების განმავლობაში ცხოვრობდა ჰოლივუდ ჰილზე მდებარე თბილი და კომფორტული სივრცეა. მსახიობმა ეს ვინტაჟური ინტერიერითა და მყუდრო ატმოსფეროთი გამორჩეული სახლი 4.8 მილიონ დოლარად გაყიდა.
ლოს-ანჯელესში გამართულ Academy Museum Gala 2025-ზე ჰოლივუდის წამყვანი მსახიობები და მოდის სახლები შეიკრიბნენ, რათა აღენიშნათ კინოს კულტურა და წარმოეჩინათ მაღალი მოდის თანამედროვე ტენდენციები.
TheDiary Concept House თბილისის შუაგულში მდებარე მულტიფუნქციური სივრცეა, სადაც ერთიანდება კონცეპტუალური მაღაზია, ყავის ბარი, ფოტო და ვიდეო სტუდია და ონლაინ ჟურნალი The Diary. აქ ტარდება ღონისძიებები, გამოფენები და ბრენდების პრეზენტაციები, ხელმისაწვდომია ქართული დიზაინის ნამუშევრები და სტუმრებს შეუძლიათ ისიამოვნონ ყავით ან ღვინით.