Balenciaga ახალ, 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიას სახელწოდებით - Fitting Rooms წარმოგვიდგენს. დიზაინერი ერთგულ მომხმარებელს ამჯერად „გასახდელში“ მოდელებთან, ცნობილ სახეებთან და სხვა წარმატებულ ადამაინებთან ერთად იწვევს.
პროექტის ერთ-ერთი მონაწილე ცნობილი ქართველი მოდელი და სამოდელო სააგენტოს - Look Models-ის დამფუძნებელი - ნინო ცქიტიშვილია, რომელიც კამპანიისთვის თავად ბალენსიაგას გუნდმა შეარჩია.
„სამოდელოდან 150-მდე მოდელის პორტფოლიოები გაგვაგზავნინეს. მოგვიანებით კი დაგვიკავშირდნენ და ჩემი look book-ის გაგზავნა გვთხოვეს“ - ნინო ცქიტიშვილი
საბოლოოდ 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიისთვის ნინო ცქიტიშვილტან ერთად Look Models-ის მოდელი - დეა თავაძე შეირჩა. გადაღებები პარიზში, Balenciaga-ს სათავო ოფისში გაიმართა, სადაც მონაწილეობას 80-მდე ადამიანი იღებდა. მათ შორის იყვნენ მოდელები, ცნობილი სახეები, ექიმები, თუ სხვა სფეროს წარმომადგენლები.
„გადაღებები 1 კვირა გრძელდებოდა. Ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ პირადად დემნას გაცნობის საშუალება მომეცა. როგორც კი გაიგო, რომ ქართველი ვარ, ქართულად დამიწყო ლაპარაკი. Საოცარი პიროვნებაა და თავისი ქვეყნის ნამდვილი პატრიოტია“ - ამბობს The Diary-სთან საუბრისას ნინო ცქიტიშვილი.
Balenciaga-ს 2023 წლის საშემოდგომო კამპანიის - Fitting Rooms ფოტოები უკვე დევს ბრენდის ოფიციალურ გვერდებსა და Denmagram-ზე.
ქართული სამკაულების ბრენდი აზერბაიჯანის მერსედეს-ბენც მოდის კვირეულზე იქნება წარმოდგენილი. ბრენდის დამფუძნებელი და დიზაინერი, ნინო სეფიაშვილი, ჩვენთან ინტერვიუში ბაქოს მოდის კვირეულზე, ახალ კოლექციასა და შემოქმედებით გეგმებზე საუბრობს.
10 მაისს, ნიუ-იორკის მეტროპოლიტენის ხელოვნების მუზეუმში კოსტიუმების ინსტიტუტის ახალი გამოფენა გაიხსნება. ექსპოზიცია სახელად Superfine: Tailoring Black Style შავკანიანი მამაკაცების სტილის ისტორიას - განსაკუთრებით დენდის კულტურას - მიეძღვნა.
შავკანიანთა დენდიზმი წლევანდელი მეთ გალას ცენტრალური თემა იყო. Balck Dandy კი წარმოუდგენელია ისეთი აქსესუარების გარეშე, როგორიცაა ქუდი, საათი, სიგარა, ბეჭედი თუ ხელჯოხი. ამ აქსესუარების მრავალი ვარიაცია ვიხილეთ მეთ გალას ხალიჩაზე. მოდით, თვალი გადავავლოთ, გამორჩეულ დეტალებს წლევანდელი Met Gala-ს ლუქებიდან.